fbpx

Zdravo nosečka!

Gibanje in skrb zase je v nosečnosti največja naložba. Tako se oba z otročičkom počutita zadovoljno. Od tvoje telesne vitalnosti in notranje stabilnosti je tudi odvisno, kako boš doživela svojo nosečnost in kako se boš odzivala pri porodu.

Že leta pred koronskimi časi sem sestavila spletno vadbo Bitje v tebi, preplet 7 tematskih vadb, ki ti ponudijo orodja za celostno ravnovesje za cel čas tvoje nosečnosti. Program je profesionalno in premišljeno zastavljen. Poleg lastnih izkušenj v obeh nosečnosti, je plod dolgoletnega izobraževanja in raziskovanja na področju joge, nosečnosti in materinstva ter neposrednega dela z nosečnicami.

Celostno ravnovesje pripomore, da ostajaš mirnejša in vitalnejša. Program te tudi cel čas spodbuja k opolnomočenju ter zaupanju vase, v moč svojega telesa in te pripravi na pot materinstva.

 

Kakšne vaje najdeš v programu Bitje v tebi?

Vaje so preplet jogijskih, somatskih ter obnovitvenih pristopov, ki jih najdemo v telesnih, dihalnih, sprostitvenih vajah ter pripravi na porod.

Z njimi spodbujaš:

  • lahkotnejše bivanje in dihanje v času nosečnosti,
  • ustvarjaš moč in prostornost v telesu ter
  • krepiš notranje zavedanje občutkov in potreb na vseh ravneh.

Ob koncu te vsaka vadba popelje v globoko sprostitev ali vizualizacijo, s katero se umiriš, prizemljiš in odpraviš telesne napetosti.

Z vadbo se učiš globljega stika s seboj in bitjem v tebi ter vzgajaš moč in ravnovesje na vseh ravneh. Tako imaš tudi možnost za lahkotnejšo porodno izkušnjo in samozavestnejši prehod v materinstvo.

 

Kaj vsebuje posamezne vadbe?

7 tematsko različnih vadb na splošno pa vsebuje:

  • Dinamične in obnovitvene telesne položaje
  • Vaje za gibljivost medenice in medeničnega dna
  • Dihalne in meditativne vaje
  • Vizualizacije
  • Globoko sproščanje ob koncu

Spodaj si lahko podrobneje ogledaš kakšne vaje vsebujejo posamezne vadbe, da si boš lažje predstavljala kako program izgleda.

Za vsa dodatna vprašanja sem ti vedno na voljo.

Veselim se tvojega naročila

s

VADBA 1: MEHKOST V TEBI

Obnovitvena vadba je namenjena mehkemu in pretočnemu gibanju, umiritvi in sprostitvi napetosti. Primerna je za zaključek dneva ali ob trenutkih, ko si zares izčrpana. Položaji so fizično nezahtevni in sproščujoči. Sledi dolga sprostitev ob koncu.

VSEBINA: začetna osredotočenost, samomasaža, dihalna vaja za ozaveščanje diha po različnih delih telesa, nežne raztezne vaje sede, kleče in leže, umiritvena tehnika s pomočjo podob za lajšanje oteklosti in napetosti, zvočna dihalna vaja za jasnost in umiritev

ČAS TRAJANJA: cca 25 min

VADBA 2: TVOJE NEŽNO JUTRO

Vadba je odlična popotnica za začetek tvojega dne.  Z nežnim prebujanjem, raztezanjem in ogrevanjem telesa boš občutila svežino in dvig energije ter s povezala z bitjem v sebi.

VSEBINA: začetna osredotočenost, vaja za oči, raztezne vaje sede in kleče, dinamično zaporedje vaj, energijska dihalna vaja, meditativna vaja: Stik z otrokom

 

ČAS TRAJANJA: cca 19 min

VADBA 3: MOČ V TEBI

S to vadbo prijetno in postopno raztezaš in krepiš svoje telo. Poudarek je na pridobivanju moči v rokah in nogah. Vadba je dinamične narave in vsebuje tudi fizično zahtevnejše položaje. Med vadbo lahko uživaš v postankih in se predihaš.  Na koncu te popelje v globoko sprostitev na vseh ravneh.

VSEBINA: začetna osredotočenost, vaje za ogrevanje in krepitev sede, kleče in stoje, dinamična zaporedja, globoko sproščanje ob koncu

 

ČAS TRAJANJA: cca 25 min

VADBA 4: RAVNOTEŽJE V TEBI

S to vadbo se boš poleg razteznih in krepitvenih položajev krepila tudi v ravnotežju. Večina položajev se izvaja stoje ali na vseh štirih. Ob koncu sledi globoka umiritev z dihanjem.

VSEBINA: začetna osredotočenost, vaje za ogrevanje in krepitev stoje in kleče, globoko sproščanje ob koncu

 

ČAS TRAJANJA: cca 25 min

VADBA 5: PROSTOR V TEBI

V nosečnosti je ustvarjanje prostora pomembno z več vidikov. Na telesni ravni lahko s pravilno držo in raztegi v trupu občutimo veliko razbremenitev. Tako damo svojim organom in otročičku občutek večje prostornosti. Prostor je treba nameniti tudi čustvom, ki jih prej morda nismo poznali. In nenazadnje tudi vsem izzivom, ki so pred nami. Vadba intuitivno popelje skozi telesne položaje, na koncu pa sledi vaja: Moj porod.

VSEBINA: začetna osredotočenost, vaje za ogrevanje, raztezanje in krepitev telesa, vizualizacija poroda

ČAS TRAJANJA: cca 25 min

VADBA 6: TVOJA MEDENICA IN MEDENIČNO DNO

Vadba je posvečena zaznavi in krepitvi medeničnega dna ter zaznavanju mobilnosti medenice.

Za to vadbo potrebuješ tudi stol in dve žogici ali zviti brisački.

VSEBINA: vaje za mobilnost medenice, vaje za krepitev in razteg medeničnega dna, vaje za opazovanje medeničnega dna v vsakodnevnih praksah

 

ČAS TRAJANJA: cca 18 min

VADBA 7: TI IN JAZ (Vadba s partnerjem)

Ta vadba je namenjena vama. Za krepitev medsebojne povezanosti brez besed. Za čutenje v tišini, ko najdeta skupen dih. Položaji so namenjeni lahkotnejšemu bivanju v obdobju nosečnosti, boljšemu sodelovanju v času poroda in lajšanju napetosti. Partnerji so včasih od celotnega procesa nosečnosti odrezani, saj ne občutijo vseh sprememb, ki se dogajajo v vas. S takšno vadbo lahko hitreje vzpostavita stik in se skupaj pripravita na porodno izkušnjo.

VSEBINA: raztezne in krepitvene vaje v paru, položaji za porod, sprostitev partnerke

ČAS TRAJANJA: cca 17 min

Veljavnost: Do zakupljenega paketa lahko dostopaš eno leto po zakupu paketa.

Naročanje:


    BITJE V TEBI (7 vadb - 89 €)

    Če ti izpolnjevanje obrazca za naročanje ni pri srcu, mi na info@nyoga.si pošlji:

    • ime, priimek in
    • kontaktno telefonsko številko

    Plačilo urediš na TRR, jaz pa ti pošljem dostope do spletnih vsebin zakupljenega paketa vaj.

    Hvala! 🙂

    Podatki za TRR plačilo:

    • Nike Kobal s.p., Obrežna steza 2, 1000 Ljubljana
    • Račun pri SBERBANK : SI56 3000 0002 8441 406
    • Namen: spletni tečaj – paket _
    • Sklic: leto-mesec-dan (npr: 2020-08-26)
    • Swift: ‎SABRSI2XXXX
    • Znesek: glede na izbrani paket

    Nisem zavezanka za DDV.