fbpx
 

Vadbe joge

Trenutno vse vadbe potekajo prek ZOOM-a. Razen po dogovoru.

urnik nyioga

VADBA, KI PODPIRA

Jogo in njej sorodne tehnike poznam in vadim že 20 let. Spoznala sem veliko razičnih pristopov in preplavala več faz zakaj sem jogo uporabljala. Od zgolj fizičnega treninga do globljega stika in mentalne umiritve. Po vseh letih sem razvila svojstven pristop, ki ga uporabljam na vseh vadbah. Vzpodbujanje osredotočenosti in lahkotnosti.

Sama čutim, da je smisel vadbe joge v tem, da nas podpira. Da to dosežemo, gradimo prakso iz več izhodišč: prek telesnih položajev vplivamo na ravnovesje v umu, obenem pa s pomočjo mentalnih tehnik iščemo ravnovesje v telesu.

Vadbe, ki jih vodim, niso rutinske, temveč so raziskovalne narave. Vsakič si dovolimo odpreti kakšno novo polje opazovanja, včasih se v položajih zadržujemo dlje, včasih mehko potujemo skoznje. Vadba ni ne težka ne lahka, zahteva pa zbranost. Njen temelj je vedno dih.

V prostor se trudim vnesti sproščenost, humor in prijaznost do sebe. Poudarjam spoštovanje fizičnih omejitev telesa, zato namen vadbe ni odkrivanje priljubljenih naprednih položajev, temveč opazovanje in spoznavanje vsega, kar smo. S tem si postopoma privzgojimo zavedanje, ki ga lahko uporabimo v praktičnem, vsakdanjem delovanju.

Če se vidiš v takšnem pristopu k praksi joge, te srčno vabim, da se mi pridružiš. Poišči ustrezno vadbo zase.

Bodi dobro,
Nike

Te zanima vadba joge z menoj?

Vpiši svoje ime, priimek, e-mail naslov in vpiši vadbo / termin, ki ga želiš obiskovati. Všeč mi je, če vpišeš še okviren datum tvojega prvega prihoda, da vem, kdaj se vidiva. Hvala!

    JUTRANJE IN VEČERNE VADBE

    Praksa zajema vse elemente vadbe joge. Dihalne in meditativne vaje, telesne položaje in globoko sproščanje ob koncu. Vadba pripomore k dobri fizični kondiciji in občutku lahkotnosti v telesu. Prakso začnemo z dihalnimi in meditativnimi vajami, ki so namenjene notranji osredotočenosti. Tako se pripravimo na srednji del prakse, kjer s pomočjo diha potujemo skozi različne oblike telesnih položajev. Ob koncu si vedno vzamemo čas za ponotranjenje prakse in globoko sproščanje.

    OBNOVITVENA VADBA in JOGA NIDRA

    Je praksa za tiste, ki potrebujete regeneracijo na vseh ravneh. Vadba nas pripravi na kvaliteten počitek ter globinsko sprostitev telesa in uma.

    Blagodejno in umiritveno deluje na celoten živčni sistem, tok misli in ustvari prostor za naša globlja vprašanja, spoznanja in krepitev intuicije.
    V prvem delu nekaj minut posvetimo nežni in čuteči vadbi, ki skozi nezahtevne položaje in dihalne vaje pripravi telo na počitek. V drugem delu nato svoja nepremična telesa počasi in postopoma ugašamo z vadbo joga nidre ali dinamičnim spanjem.

    Gre za umik navznoter v hipnagogno stanje s katerim se lahko bolje spoznamo, odpravimo motnje, slabe navade ali pa se kvalitetno spočijemo.

    CELOSTNA VADBA ZA NOSEČNICE

    Tu negujemo stik s celotnim bitjem in svojim otročičkom. Prek fizičnih vaj krepimo in nežno raztezamo telo, kjer ima središčni pomen naše zavestno dihanje. Vadba je pospremljena tudi s sprostitvenimi vajami in vizualizacijami, ki so enostavne in jih nosečnica lahko izvaja tudi doma. Učimo se pravilne drže, sedenja in vstajanja. Ozaveščamo in krepimo medenično dno.

    Cilj vadbe je ustvariti čim več prostora, moči in lahkotnosti v telesu in se pripraviti na izpolnjujoč porod tako mentalno kot fizično.

    CELOSTNA VADBA ZA MAMICE

    Gre za nežno vadbo katere smisel je predvsem dobro telesno počutje. To dosežemo z nežnimi razteznimi in dihalnimi vajami, ter praktičnimi napotki kako sobivati z otročičkom na način, da poskbimo tudi zase, na držo med dojenjem in nošenjem. Vaši otročički so prav tako lahko del nekaterih vaj, lahko pa zgolj počivajo vas.

    ODDIH V PISARNI

    Vadba je prilagojena za poslovno okolje. Je premišljena, kratka in učinkovita. Zanjo ne potrebujemo posebnih pripomočkov zato je uporabnikom prijazna in primerna za vse stopnje predznanja. Vaje so na podlagi več letnih izkušenj in strokovnih izobraževanj, sestavljene iz:

    • učinkovitih aktivnih raztegov in sprostitev kritičnih območij (vrat, ramena, hrbet…)
    • telesnih položajev, ki omogočajo prostornost in globlji dih
    • različnih dihalnih in meditativnih tehnik, ki pomagajo zoper raztresenosti
    • pridobitev veščin za umiritev uma, boljšo organiziranost in osredotočenost

    Gre torej za preprosta, uporabna in lahko priučljiva orodja za spopadanjje s fizičnimi in mentalnimi napetostmi.

    POTOVANJE V SPROSTITEV

    Je praksa za tiste, ki potrebujete regeneracijo na vseh ravneh. Vadba nas pripravi na kvaliteten počitek ter globinsko sprostitev telesa in uma.

    Blagodejno in umiritveno deluje na celoten živčni sistem, tok misli in ustvari prostor za naša globlja vprašanja, spoznanja in krepitev intuicije.
    V prvem delu nekaj minut posvetimo nežni in čuteči vadbi, ki skozi nezahtevne položaje in dihalne vaje pripravi telo na počitek. V drugem delu nato svoja nepremična telesa počasi in postopoma ugašamo z vadbo joga nidre ali dinamičnim spanjem.

    Gre za umik navznoter v hipnagogno stanje s katerim se lahko bolje spoznamo, odpravimo motnje, slabe navade ali pa se kvalitetno spočijemo.